  • Data: 2017-01-04 14:39:13
    Temat: Re: kredyty hipoteczne w PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 10:37:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz
    napisał:

    >Nikt - a na pewno nie ja - nie twierdził, że nie można sprzedać -
    >jedynie że jest to możliwe pod pewnymi warunkami.
    >Co nie zmienia faktu, że myliłem się w kwestii tego, że z sumy
    >sprzedaży musi być spłacony kredyt, którego ta hipoteka jest
    >zabezpieczeniem.
    >I może rzeczywiście fakt wpisu hipoteki w KW nie wnosi żadnych
    >dodatkowych warunków.

    Ogolnie, to jednak bank bedzie wymagal takiej kwoty.
    Na ile to uniemozliwia sprzedaz, to nie wiem.

    >Ale czy przychodzi komuś do głowy jakiś sensowny scenariusz, gdzie
    >ktoś chciałby kupić (bo że chciałby sprzedać to jasna sprawa)
    >nieruchomość obciążoną hipoteką ?

    Wszystko kwestia ceny.
    Jak tanio, nawet jak "normalnie", to czemu nie kupic - oczywiscie w
    porozumieniu z bankiem, wplacajac pieniadze na wskazane przez bank
    konto.
    To moze byc nawet bezpieczniejsze niz kupowanie nieruchomosci rzekomo
    bez zobowiazan :-)

    Problem maja natomiast frankowicze, gdy nieruchomosc warta obecnie np
    500 tys zl, ma w hipoteke wpisane np 700 tys.

    700 tys nie zaplacisz, a bank sie 500 tys nie zadowoli :-)

    J.