eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję
    kartą Millennium
    Date: Fri, 29 Aug 2014 22:50:01 +0200

    "az.anonim" <m...@g...com> writes:

    > Krótki update: dostałem z Millennium pismo informujące mnie o możliwym
    > wydłużeniu czasu na rozpatrzenie reklamacji do 90dni.
    >
    > Czekają na zbadanie sprawy przez podmiot zewnętrzny rozliczający transkację.
    >
    > Teraz rozumiem sensowność dodatkowego ubezpieczenia: kasę dostajesz od
    > razu i nie musisz czekać 3 miesiące na decyzję.

    Tyle że normalnie to klienta w ogóle nie powinno obchodzić - niech sobie
    bank przedłuża reklamacje jeśli potrzebuje, ale klient powinien móc
    normalnie swoich pieniędzy używać. Jeśli miałbym ubezpieczać się od
    tego, że może bank mi zablokuje pieniądze, to raczej wyniósłbym się
    gdzie indziej (w razie potrzeby, nawet w "skarpetę").
    --
    Krzysztof Hałasa