eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2014-11-05 10:59:25
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: "az.anonim" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z kronikarskiego obowiązku: wczoraj, czyli niemal dokładnie po 3 miesiącach od
    momentu zgłoszenia reklamacji, dostałem zwrot pełnej kwoty która wypłyneła z mojego
    konta w ramach nieautoryzowanej operacji kartą debetową.

    Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie przez "podmiot zewnętrzny" więc tak na
    prawdę to nie bank zwraca kasę w takiej sytuacji a wspomniany wyżej "podmiot"
    (kimkolwiek on jest, pewnie VISA).