eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium › Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-11-10 22:44:18
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > jak to nie.
    > trzeba bylo chipy i piny wprowadzic bo sie za duzo kopiowało.

    Bo ludzie dojrzeli do wiedzy. Kiedyś czytnik kart (magnetycznych) miał
    wymiary 30 x 20 x 10 cm, kosztował dwie miesięczne pensje (może w USA
    nieco mniej), i nie odczytywał jednej ze ścieżek używanych przez KK.
    Teraz takich czytników można sobie kupić w Chinach na pęczki.

    Myślisz że głównie w jakich państwach działali ci, którzy "kopiowali"?
    Przecież nie w Rumunii.

    > obslugiwac te miliony niby fraudów, gdzie klient złapany za rękę
    > tłumaczył się, że no tak teraz sobie przypomina, ze ta transakcja
    > jednak faktycznie była jego.

    A tego to nie wiem, jakieś dane źródłowe? Mam wrażenie że to był i jest
    absolutny margines.

    Inna sprawa że niektóre sklepy mogłyby coś zrobić ze swoimi
    obciążeniami, bo domyślić się o jaki sklep chodzi jest czasem bardzo
    trudno.
    --
    Krzysztof Hałasa