eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium › Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-11-10 23:37:25
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Kiedy i gdzie?
    > Bo po za polskimi kartami i bankami to ja takiego zapisu nie pamietam
    > nigdzie.

    W większości miejsc na świecie? Mam delikatne wrażenie, że obecnie w USA
    klient odpowiada maksymalnie do kwoty $50 / $500 / bez ograniczenia,
    jeśli zgłosi utratę karty w ciągu odpowiednio 2 dni / 60 dni / po
    dłuższym czasie. Owszem, banki dają lepszą "ochronę", ale jak się pewnie
    domyślasz, także w Polsce.

    Swoją drogą, to całkowite zdjęcie odpowiedzialności z klienta po
    zastrzeżeniu to był spory postęp w stosunku do niektórych wcześniejszych
    "instrumentów". Czy przed zastrzeżeniem jest to $50, $500, czy E150 to
    już jest sprawa drugorzędna.
    --
    Krzysztof Hałasa