eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-11-11 00:10:45
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:
    > witek <w...@g...pl.invalid> writes:
    >
    >>> Kiedyś normą była odpowiedzialność klienta za fraudy utraconą kartą
    >>
    >> Kiedy i gdzie?
    >> Bo po za polskimi kartami i bankami to ja takiego zapisu nie pamietam
    >> nigdzie.
    >
    > W większości miejsc na świecie? Mam delikatne wrażenie, że obecnie w USA
    > klient odpowiada maksymalnie do kwoty $50 / $500 / bez ograniczenia,
    > jeśli zgłosi utratę karty w ciągu odpowiednio 2 dni / 60 dni / po
    > dłuższym czasie. Owszem, banki dają lepszą "ochronę", ale jak się pewnie
    > domyślasz, także w Polsce.

    chyba juz takich nie ma.
    Jeśli oferujesz coś wiecej niż zero to właśnie zamykasz biznes.




    >
    > Swoją drogą, to całkowite zdjęcie odpowiedzialności z klienta po
    > zastrzeżeniu to był spory postęp w stosunku do niektórych wcześniejszych
    > "instrumentów". Czy przed zastrzeżeniem jest to $50, $500, czy E150 to
    > już jest sprawa drugorzędna.
    >
    mowisz i masz.

    https://www.capitalone.com/identity-protection/secur
    ity/

    pierwszy z brzegu, zreszta moj ulubiony


    dodatkowo nie ma prowizji od zagranicznych transakcji. świetna karta na
    wycieczki po świecie. zjeździłem z nią ładny kawałek.











Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1