  • Data: 2009-12-30 12:41:30
    Temat: Re: limit karty w Citi
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx pisze:

    > Hmmmm niezły świąteczny "ficzer".
    > A czy to czasem nie jest niezgodne z umową, którą podpisali właściciele
    > kk? Przecież na umowie jest limit karty i chyba nie ma tam nic o jakiś
    > 15%? Tutaj to rzeczywiście wygląda komicznie, bo bank świadomie
    > udostępnia możliwość przekroczenia limitu karty za jedyne 49 pln hłe hłe.
    > Jak się nie będzie dało tego wyłączyć to znak, że w Citi chyba zaczyna
    > brakować kasy i równają do poziomu getina.

    No ale troszkę obiektywizmu zachowajmy: do tej pory przekroczenie limitu
    w Citi było całkiem bezpłatne i... całkiem możliwe :) teraz jest nadal
    możliwe, ale kosztuje 49zł. Jak to się ma do tego, że w większośći (z
    tych banków, w których miałem KK) świadome przekroczenie limitu
    autoryzacji nie jest możliwe, a jeśli zdarzy się przekroczenie limitu w
    wyniku rozliczeń, to opłata również jest pobierana.

    Poza tym- ale to do potwierdzenia- kiedyś przynajmniej było tak przy KK
    Citi, że limit tak czy siak się dało przekroczyć (jak to _jeszcze_ było
    płatne, bo kiedyś również było), ważne, żeby przed wygenerowaniem
    wyciągu spłacić to przekroczenie. Całkiem możliwe, że obecnie również
    tak jest.

    --
    Michał