  • Data: 2009-12-30 12:50:13
    Temat: Re: limit karty w Citi
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Gru, 12:27, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ja nie napisałem, że widzę naruszenie, tylko że można by się takiego
    > dopatrywać. Powinna być możliwość zablokowania takiej funkcjonalności.
    > Limity kart Citi są zazwyczaj niskie. Kwoty przekroczeń też zatem będą w
    > przeważającej większości przypadków niskie. Jest w tych zasadach pułapka,
    > polegająca na tym, że ktoś przekroczy limit o 1 grosz czy tam o 10 albo 100
    > złotych, a zapłaci z tego tytułu prowizję 49 zł. Przekaz jest jasny, ale dla
    > mnie w oczywisty sposób jest pułapką zastawianą na nieuważnych klientów,
    > czyli jest złą praktyką.

    Jakiś czas temu Olgierd prezentował tu wyrok Sądu Apelacyjnego, który
    stwierdzał, ze pobór przez banki opłat za opóźnienie płatnosci jest
    niedozwoloną klauzulą umowną, ale jednak nie jest taką klauzula, w
    związku z czym bank występujący w sprawie miał prawo pobierać takie
    opłaty. Od tego wyroku poważnie zastanawiam się nad zmianą zawodu.
    A Ty, Marku, tu o jakichś złych praktykach...Uczciwy biznes i ukłon w
    strone klienta nazywasz pułapką...Ma klient gały, niech czyta, co
    podpisuje, ma łeb - niech liczy, ile wydał od początku okresu
    rozliczeniowego, a jak nie umie liczyć, niech dzwoni do shitifonu...A
    w ogóle na pohybel suckers, smarts dadzą sobie zawsze radę..;-)