    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Date: Tue, 08 Nov 2005 16:06:50 +0100

    2005-11-08 15:53- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    and, gdy pisał(a):
    > Chcialbym opisac swoje problemy z tym bankiem, ostrzec innych, ktorzy
    > zastanawiaja sie nad wyborem banku.
    > Bylem szczesliwym posiadaczem konta w Lukas Banku do czasu jak zaczeli
    > grzebac w swoim systemie obslugi kont przez internet.
    > Jak wiekszosci uzytkownikow, tak i mnie zablokowali dostep do konta przez
    > internet. Zgodnie z sugestia konsultantki z BOK-u udalem sie do oddzialu
    > banku celem odblokowania konta. Po powrocie, jako ze mieszkam w innym
    > miescie, okazalo sie, ze dostep do konta jest nadal zablokowany. Zglosilem
> [...]

    Bardzo to smutna historia. Ale warto może dodać (dla osób
    niezorientowanych), że trwałe zablokowanie dostępu do konta nie
    dotyczyło wszystkich użytkowników, ale tylko tych, którzy nieostrożnie,
    ale za to stanowczo, dobijali się do systemu wtedy, gdy system ów był
    modernizowany. Aktywność taka skutkowała niekiedy trzykrotnym błędem
    logowania i zablokowaniem konta.
    Natomiast to, że obsługa niekoniecznie stanęła na wysokości zadania to
    święta prawda. Podobnie z reklamacjami.
    Teraz system działa i to dosyć sprawnie (w moim przypadku nadal nie
    działa poczta wewnętrzna, ale widać , że coś robią, bo już nie wykazuje
    błędu (2) tylko błąd nienazwany, który nie pozwala na powrót do systemu
    transakcyjnego).

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****