  • Data: 2012-06-29 18:07:53
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 16:54, MK pisze:

    > Dzieki za przypomienie, sprawdzilem czy lokaty juz zalozyli i okazuje
    > sie, ze wysokosc srodkow jest sprawdzana co 24h od momentu akceptacji
    > wniosku. Ja dzis zaakceptowalem, przelew przyszedl po akceptacji i
    > dlatego lokata zostanie zalozona dopiero jutro. Probowalem tez jeszcze
    > raz zlozyc wniosek, ale to nic nie dalo. Pamietajcie wiec zeby
    > akceptowac dzien przed przeslaniem srodkow, bo inaczej jeden dzien w
    > plecy...

    Jakże by nam nudno było... :)
    Też Ci dzięki za oświecenie.

    Wniosek telefoniczny składałem chyba we wtorek, przeklikałem akceptację
    w środę, kasę wlałem dzisiaj. Kasa leży na eK, lokat ni-ma.
    Wrzucić do jutra na eM+, żeby odsetek na piwo chociaż uzbierać, czy będę
    kolejny dzień w plecy? Czy może i tak zostanie do poniedziałku?

    Składając wniosek powiedziałem panience, żeby koniecznie przekazała
    szefom, że "pół internetu" drze łacha z tego "internetowego inaczej"
    mmmm... "banku" :)

    Z ostatniej chwili:
    Zadzwoniłem do mLinki i miła panienka mi "odpaliła" lokaty. Jest OK.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.