  • Data: 2012-06-29 17:59:13
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: "azot" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po połączeniu, należy wybrać 1 oznaczającą, iż jest Pan Klientem mBanku,
    > następnie proszę wprowadzić nr identyfikacyjny Klienta (8 cyfrowy),
    > zatwierdzić go krzyżykiem pod 9 czyli #, po tym, Lektor prosi o 3 wybrane
    > cyfry z Telekodu (6 cyfrowy), na końcu proszę postępować zgodnie ze
    > wskazówkami Lektora.

    > Konsultant podczas rozmowy, mając dostęp do złożonego wniosku, będzie mógł
    > udzielić informacji.

    I oczywiście gówno prawda. Konsultant widzi inny "wewnętrzny" nr wniosku niż
    wyświetlany w komunikacie smsowym. Całkowicie inne jest wogóle oznaczenie
    numeracji. Ona ma MLN, ja mam WUA i całkiem inne cyfry. Zidentyfikowanie lokaty
    jest niemożliwe. Totalny burdel i porażka.
    Dla świętego spokoju pozakładałem następne wnioski na różne kwoty: 10,11,12,13
    ...... itd tysięcy. Pozapisywałem sobie, która kwota na jaki okres. Ale i tak
    nie mam pewności czy "interfejs białkowy" zrobił wszystko poprawnie po swojej
    stronie. Okaże się dopiero jak się pojawią jako założone.

    Mega pojebany bank.