eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Data: 2003-11-28 19:02:35
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "sekhmet7" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Chlopie czepiasz sie do bank za darmo dla ludzi malo wymagajacych, ciesze
    > sie ze moge z niego korzystac za darmo, jesli potrzebuujesz profesjonalnej a
    > wiec teoretycznie drogiej obslugi to szukaj jej w ofercie z wyzszej polki.

    Bank jest instytucją zaufania publicznego (przynajmniej być powinien) i w
    każdym z nich, nie ważne jaki by on nie był, MUSI być profesjonalna obsługa (i
    nie ważne ile klient na kasy na koncie). Niestety często dzieje się tak, że w
    regulaminach i podstawowych procedurach są dziury. Jeżeli bank chce pozyskiwać
    nowych klientów, rozwijać swe usługi, to wszystkie rzeczy na poziomie
    papierkowym (czyli właśnie procedury) nie mają prawa stać w miejscu. Poza tym
    nadal jestem zdania, że mBank ma dziurę w systemie, o czym pisałam już
    wcześniej nt. zleceń stałych

    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1