eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Data: 2003-11-28 18:55:42
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "sekhmet7" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > [Poruszane tematy:
    > 1) pogorszenie się jakości obsługi klientów,
    > 2) niezgodne z opisem na www działanie systemu transakcyjnego,
    > 3) nieaktualizowana lista bankomatów Euronetu na www mBanku.]
    >
    > Witam!
    >
    > Chciałbym podzielić się z Grupowiczami swoimi uwagami o działalności mBanku.
    > Jestem jego klientem niemal od początku istnienia i obserwuję stale
    > pogarszający się poziom obsługi. Zapewne wynika to z pogoni za nowymi
    > klientami, których jest już ponad 500 000 oraz z niedostosowania procedur i
    > liczby personelu do obsługi takiej armii klientów.
    >
    > Przykład najprostszy: lista haseł jednorazowych. Jeszcze na początku 2002 r.
    > od jej zamówienia do doręczenia mijały 3-4 dni. Wczoraj minęło 10 dni od
    > zamówienia przeze mnie listy (przez www) - nadal jej nie otrzymałem.
    >
    Pocieszę Cię- ja na swoje hasła czekam już ponad 5 tygodni :D
    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1