eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "PSOLS" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Fri, 28 Nov 2003 21:16:01 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1070050561 18846 194.181.190.181 (28 Nov 2003 20:16:01
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Nov 2003 20:16:01 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.199.225.10
    X-Original-NNTP-Posting-From: alex.tktelekom.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270838
    [ ukryj nagłówki ]

    >Tak na podsumowanie - mam wrazenie, ze uzytkownicy bankowsci internetowej
    >dostaja zbyt wiele informacji do analizowania, potem im sie cos mota i zaraz
    >jest telefon na mLinka, reklamacje, awantury.
    >Jakby taki jeden z drugim odstal w kolejce do okienka w zwyklym banu z
    >drukiem przelewu w zebach, potem oddal go grzecznie Pani dysponentce i
    >poszedl spokojnie do domu to byloby oki, przelew doszdlby na konto po 3
    >dniach, odbiorca dopiero na miesiecznym wyciagu dowiedzialby sie ze kasa
    >wplynela i byloby oki.
    >A tak to zaraz stres dlaczegonie ma w operacjach oczekujacych wykonanych
    >itd..... Kazdemu sie wydaje, ze zna doskonale procedury i potem sie szczepi.

    Drogi Kolego, to nie jest żadne podsumowanie tylko bełkot. Nie zadałeś sobie
    nawet trudu, żeby zrozumieć na czym polega istota problemu. Usiłujesz jedynie
    wmówić mi, że powinienem okazać więcej pokory, bo w innych bankach nastałbym
    się w kolejkach itp. Tu nie jest źle, bo gdzie indziej jest jeszcze gorzej -
    taki ma być morał z Twojego posta. Ale do mnie to nie przemawia, tym bardziej,
    że widzę postępujący w oczach (proporcjonalnie do przyrostu liczby klientów)
    upadek mBanku - w aspekcie czasu trwania procedur i jakości obsługi klienta. I
    na to chciałem zwrócić uwagę. A lektura postów na grupie z ostatniego czasu
    upewnia mnie w tym, że nie tylko ja zauważam tę degrengoladę.

    Pozdrawiam
    PSOLS

    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1