    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK VP
    Date: Fri, 21 Nov 2008 17:42:38 +0100

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Siedemdziesiąty Dziewiąty

    Plastiku ani śladu, natomiast otrzymałem już pierwszy wyciąg z naliczoną
    opłatą za wydanie i balance transferami. Po cichu liczyłem, że może balance
    transfery przejdą na następny okres rozliczeniowy, zwiększając w ten sposób
    długość swojego grace periodu o 30 dni, ale widzę że jednak nic z tego.

    Wydać 1000 zł (aby uzyskać zwrot opłaty za wydanie) kartą na razie się nie
    da, bo ani nie ma plastiku nie ma ani pełnego numeru karty na wyciągu.
    Natomiast zgodnie z wyciągiem cztery pierwsze cyfry BIN to 4131, czyli takie
    jak domniemywali grupowicze w innym wątku.

    Spłacić karty przez internet się też nie da. Czyżby czekało mnie składanie
    dyspozycji spłaty na mLinii...

    marekz