  • Data: 2004-01-02 15:08:54
    Temat: Re: [mBank] KK i PIN
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakoś nie mogę uwierzyć w to zmuszanie do podawania PINu przy wypukłej karcie: wielu
    ludzi nawet nie ma lub nie zna swojego PINu przy wypukłej.
    W Szwecji natomiast spotkałem się często z rubryką "data urodzenia" na slipie
    wydrukowanym do podpisu przy wypukłej karcie, jest to dodatkowa weryfikacja.
    JaC

    > W Polsce taka sytuacja mi sie nie zdarzyla ale np. w Skanynawii mialem przyjemnosc
    placenia np. wypukla KK VC i podawaniu pinu.