    From: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] KK - zenada
    Date: Tue, 20 May 2003 18:26:21 +0200

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:badk34$b96$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "pedroz"

    > Nie. Emeryci. Ci to mają naprawdę stabilne dochody.

    Nie do konca. Moj ojciec emeryt staral sie o KK placowki handlowej wydawana
    przez Lukas. Najpierw zazadali dowodu, potem innego dokumentu, potem
    zaswiadczenia o przyznaniu emerytury, potem wyciagow z banku, ze emerytura
    na konto wplywa (za co bank chcial sobie policzyc bodaj 10zl), potem czegos
    tam jeszcze. Jak wyliczylismy to cos ok. 7 dokumentow przedstawil i w koncu
    okazalo sie, ze musialby jechac 100km do Olsztyna (stamtad dostaje
    emeryture, bo tam jest Wojskowe Biuro Emerytalne), po ostatni swistek.
    Dalismy spokoj. By bylo wesolo, procz dosc wysokiej emerytury byl jeszcze
    dodatkowo zatrudniony na pol etatu :-) oto wlasnie najlepszy przyklad, ze
    nie warto wyrabiac KK na podstawie dochodow. Smialem sie z niego do rozpuku,
    bo ja - bezrobotny - dostalem KK Vise bez najmniejszych problemow.

    pzdr