    Date: Mon, 29 Oct 2012 23:55:50 +0100
    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

    On 2012-10-29 21:56, Grzexs wrote:
    > Może i warto, ale znów trzeba będzie śledzić, kiedy wprowadzą opłaty za
    > nią, a jak wprowadzą, to znów trzeba będzie pamiętać, żeby zastrzec.

    ...i znowu narzekanie na oplaty, ktorych nie ma, jesli sie uzywa kart. A
    jak sie ich nie uzywa, to po cholere w ogole je miec? Dla ozdoby w
    portfelu? Narzekanie dla narzekania. Sa powody, zeby nie byc w mB - ale
    akurat do tych kart sie ludzie przyczepili nie wiedziec czemu, jakby to
    w ogole mialo jakiekolwiek znaczenie praktyczne.

    > Niepotrzebny kłopot. A większość - tak myślę - osób, które jako
    > podstawowe konto miało niegdyś konto w mBanku, przeniosło się już czy to
    > ,,Synka", czy to do jakiegoś klona pana Cz., czy nawet do DB albo
    > Meritum, albo jeszcze gdzie indziej, gdzie dają za darmo lub prawie
    > darmo w pełni funkcjonalne karty,

    No - Ci, ktorym sie chce chrzanic z migracjami z bankow ktore dzialaja
    do innych, ktore prawie dzialaja (patrz Twoj wlasny post o Synku wyzej),
    to na pewno juz przemigrowali. ;-) Popatrzmy prawdzie w oczy - dwie
    godziny (lub wiecej) bawienia sie z papierkologia zeby otworzyc nowy
    rachunek i zmienic swoje przyzwyczajenia jest warte w przeliczeniu na
    zlotowki przynajmniej tyle co 10 lat oplat za karte.

    Wracajac do meritum - naklejki nie mam i miec nie bede, bo nie mam jej
    gdzie przykleic. Ale sam Paypass jest obecny w coraz wiekszej ilosci
    miejsc i przynajmniej 3-4 razy w tygodniu place zblizeniowkami. Wzgledem
    ostatniego pol roku tendencja bardzo zwyzkowa. Jezeli juz teraz sie OP
    zdarza tak placic, to raczej bedzie okazji przybywac niz ubywac.

    Inna rzecz, ze wyjecie plastikowego MC z portfela jest rownie szybkie co
    wyjecie czegos z naklejka - chyba, ze chce sie z tylu telefonu nosic.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net