eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!!Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "waldek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: Wed, 16 Jan 2008 13:32:17 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <fmktgi$p8j$1@news.onet.pl>
    References: <2...@s...googlegroups.com>
    <fmj9sh$2h7$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmjd1q$nmd$1@inews.gazeta.pl>
    <478d5c28$1@news.home.net.pl> <fmks48$spu$3@news.ds.pg.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: aal188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1200486738 25875 83.25.11.188 (16 Jan 2008 12:32:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2008 12:32:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: k7ai6ygUct9iHyuYBCRyfoMPmyWkNul9
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434936
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fmks48$spu$3@news.ds.pg.gda.pl...
    > kovalek pisze:
    >> mLinia twierdzi iż to problem z Visa International
    >
    > Zwykły bełkot kryzysowego PR czyli spychologia stosowana. Wina księgowania
    > kart _debetowych_, a więc weryfikowanych i to w czasie rzeczywistym,
    > poniżej dopuszczalnego limitu jest winą Visy?

    Oto komunikat na stronie mbanku!
    Błędne rozliczenie transakcji gotówkowych.


    Informujemy, że w wyniku błędnych rozliczeń przesłanych przez Visa do wielu
    banków w Polsce i na świecie, na rachunkach Klientów niewłaściwie zostały
    zaksięgowane rozliczenia transakcji kartowych wykonanych w bankomatach w
    dniu 14 stycznia br. Problem nie dotyczy wypłat gotówki w sieci bankomatów
    Euronet.
    Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej skorygować błąd i wprowadzić
    prawidłowe saldo na rachunkach Klientów.
    Przepraszamy za utrudnienia powstałe z zaistniałą sytuacją.

    Pozdr

    WALDEK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1