eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!!Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.ds.pg.gda.p
    l!not-for-mail
    From: Anna <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: Wed, 16 Jan 2008 13:42:51 +0100
    Organization: SKOS PG
    Lines: 33
    Message-ID: <fmku4d$5u1$1@news.ds.pg.gda.pl>
    References: <2...@s...googlegroups.com>
    <fmj9sh$2h7$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmjd1q$nmd$1@inews.gazeta.pl>
    <478d5c28$1@news.home.net.pl> <fmks48$spu$3@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmktgi$p8j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: micom.ds.pg.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.ds.pg.gda.pl 1200487373 6081 153.19.215.105 (16 Jan 2008 12:42:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...pg.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2008 12:42:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fmktgi$p8j$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434938
    [ ukryj nagłówki ]

    waldek pisze:
    > Oto komunikat na stronie mbanku!
    > Błędne rozliczenie transakcji gotówkowych.
    >
    > Informujemy, że w wyniku błędnych rozliczeń przesłanych przez Visa do wielu
    > banków w Polsce i na świecie, na rachunkach Klientów niewłaściwie zostały
    > zaksięgowane rozliczenia transakcji kartowych wykonanych w bankomatach w
    > dniu 14 stycznia br. Problem nie dotyczy wypłat gotówki w sieci bankomatów
    > Euronet.
    > Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej skorygować błąd i wprowadzić
    > prawidłowe saldo na rachunkach Klientów.
    > Przepraszamy za utrudnienia powstałe z zaistniałą sytuacją.

    Piękny przykład odwracania kota ogonem. Należy czytać tak:
    1. Podesłano nam błędne informacje;
    2. Podchodzimy do nich całkowicie bezkrytycznie mając w nosie klienta i
    nie dbając o jego interes; przesłanych danych nie weryfikujemy pod
    kontem zgodności z prowadzonymi usługami
    3. Księgujemy jak leci, czy ma sens czy nie.
    4. Oczywiście zawsze mylimy się na szkodę klienta, bo przecież na
    wdrożeniu zabezpieczeń dla własnego bezpieczeństwa nam zależy.

    Jeśli klient miał na rachunku np. 10'000 zł, wybrał 2'000zł i potrzebuje
    na życie kolejnych pieniędzy to mbank ma klientów w głębokim poważaniu
    i odcina klientów od pieniędzy bo raczył kilkanaście razy zaksięgować tę
    samą wypłatę... choć jest to sprzeczne z prowadzoną usługą (rachunek bez
    limitu kredytowego z kartą debetową-weryfikowaną online).

    Dalej wierzycie w winę wyłącznie po stronie Visy?


    --
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1