eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!! › Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    References: <2...@s...googlegroups.com>
    <fmj9sh$2h7$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmjd1q$nmd$1@inews.gazeta.pl>
    <478d5c28$1@news.home.net.pl> <fmks48$spu$3@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmktgi$p8j$1@news.onet.pl> <fmku4d$5u1$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmkvan$n03$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmn52t$kuf$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <fmn6ae$viv$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <s...@p...org> <fmn8ba$3ro$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmnf6j$r55$1@inews.gazeta.pl> <fmng13$ig5$1@news.ds.pg.gda.pl>
    User-Agent: slrn/pre0.9.9-69/mm/ao (Debian)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 85.221.230.230
    Date: 17 Jan 2008 13:08:54 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1200571734 85.221.230.230 (17 Jan 2008 13:08:54 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 28
    X-Authenticated-User: proteus.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435208
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2008-01-17, Anna <a...@o...pl> wrote:
    >> Tzn co, chcesz żeby bank oddał ci z góry straty które poniosłaś bez
    >> składania z twojej strony żadnych informacji o tym że je poniosłaś?.
    >> Myślisz że mają Ducha Świętego na etacie?
    >
    > Napisałam tak gdzieś? Mógłbyś wskazać? :>
    >
    >
    > Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to wyjaśniam:
    > 1. Wojtek stwierdził, że "błędy zdarzają się wszędzie" (chodziło o
    > omawiany błąd);
    > 2. O omawianym błędzie m*banki wiedziały, czego dowodzą reakcja i
    > oficjalne komunikaty;
    > 3. Wszystkim klientom chodziło najpierw o _przywrócenie stanu_ a tylko
    > nielicznym o jakiekolwiek odszkodowania czy odsetki;
    > 4. Wojtek stwierdził na powyższe, że klienci powinni _złożyć
    > reklamację_; czyli był zdania, że w sytuacji, gdy bank wie o
    > bezzasadnych blokadach klient powinien zadowolić się reklamacją
    > rozpatrywaną nie wiadomo jak długo;
    > 4. Ubawiłam się tą propozycją złożenia reklamacji, by m*bank przywrócił
    > właściwy stan kont;

    Ubawiłaś się własną interpretacją tego co napisałem, a nie tym co
    napisałem. Ja pisałem *ogólnie* a nie o obecnej i o obecnym błędzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1