eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] aktywacja supermarketuRe: [mBank] aktywacja supermarketu
  • Data: 2003-01-27 21:03:20
    Temat: Re: [mBank] aktywacja supermarketu
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1cdc.000007b3.3e35847f@newsgate.onet.pl...
    >
    > No cóż
    > oto efekt paranoidalnej koncepcji bezpieczeństwa lansowanej przez
    ekspertow
    > m.in. z pbb:

    Oooo... Siegam pamiecia wstecz..... przypominam sobie dyskusje na innej
    liscie i tak sie zastanawiam... kto kilka m-cy temu planowal wprowadzic
    hasla jednorazowe do kanalu telefonicznego, tak zeby bez nich nic nie dalo
    sie zrobic?

    > żądanie nietypowych pytań na mLinii

    na to eksperci pbb maja niewielki wplyw, jak rowniez na inne dzialania
    banku. Przeciez dobrze wiesz. Czemu bank nie pomyslal o procedurze
    zastepczej gdy klient nie pamieta odpowiedzi na jedno pytanie? Czy nie mozna
    zadac 3 dodatkowych?

    > rady, aby blokować kanał telefoniczny w mBanku
    > etc.

    Rady radami, a kazdy sam podejmuje decyzje.

    > i w ten sposób mkożna stracić Klientów
    > a Klient traci bezprowizyjny, z szerokim wyborem system transakcyjny do
    > inwestowania w FI

    Mozna :(. Dlatego trzeba szukac zabezpieczen uniemozliwiajacych dostep
    osobom nieuprawnionym a jednoczesnie nie utrudniajacych zycia klientowi. Do
    czego, mam nadzieje, m*Banki beda dazyly :).

    Pozdrawiam
    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1