eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] aktywacja supermarketuRe: [mBank] aktywacja supermarketu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news-st
    oc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news
    .tele.dk!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!colt.net!diablo.theplanet.net!new
    s-hub.cableinet.net!blueyonder!amsnews01.chello.com!newsfeed01.chello.at!news.c
    hello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <b13u1a$2hb$1@news.atman.pl> <1...@n...onet.pl>
    Subject: Re: [mBank] aktywacja supermarketu
    Lines: 36
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <s8hZ9.246817$TY.2599069@news.chello.at>
    Date: Mon, 27 Jan 2003 21:03:20 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.51.58
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1043701400 62.179.51.58 (Mon, 27 Jan 2003 22:03:20 MET)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jan 2003 22:03:20 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225677
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1cdc.000007b3.3e35847f@newsgate.onet.pl...
    >
    > No cóż
    > oto efekt paranoidalnej koncepcji bezpieczeństwa lansowanej przez
    ekspertow
    > m.in. z pbb:

    Oooo... Siegam pamiecia wstecz..... przypominam sobie dyskusje na innej
    liscie i tak sie zastanawiam... kto kilka m-cy temu planowal wprowadzic
    hasla jednorazowe do kanalu telefonicznego, tak zeby bez nich nic nie dalo
    sie zrobic?

    > żądanie nietypowych pytań na mLinii

    na to eksperci pbb maja niewielki wplyw, jak rowniez na inne dzialania
    banku. Przeciez dobrze wiesz. Czemu bank nie pomyslal o procedurze
    zastepczej gdy klient nie pamieta odpowiedzi na jedno pytanie? Czy nie mozna
    zadac 3 dodatkowych?

    > rady, aby blokować kanał telefoniczny w mBanku
    > etc.

    Rady radami, a kazdy sam podejmuje decyzje.

    > i w ten sposób mkożna stracić Klientów
    > a Klient traci bezprowizyjny, z szerokim wyborem system transakcyjny do
    > inwestowania w FI

    Mozna :(. Dlatego trzeba szukac zabezpieczen uniemozliwiajacych dostep
    osobom nieuprawnionym a jednoczesnie nie utrudniajacych zycia klientowi. Do
    czego, mam nadzieje, m*Banki beda dazyly :).

    Pozdrawiam
    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1