  • Data: 2011-06-12 11:27:26
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > A konta bez karty to ja początkującemu tak czy siak bym nie polecał.

    Z ciekawosci... a komu mozna polecic konto bez karty? Jedyny scenariusz
    jaki mi przychodzi do glowy, to jakies konto oszczednosciowe, bank na
    potrzeby maklerskie, lub zapasowy bank podczas gdy zakupy ida KK z
    innych bankow. Sa jeszcze jakies scenariusze uzycia, gdzie konto bez
    karty ma sens?

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net