  • Data: 2011-06-12 17:40:02
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4df4f62b$0$2494$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Wystarczy zrobić jak Alior, jedna karta rocznie darmowo wydawana, potem
    > bodajże 50zł

    A jak ktoś naprawdę zgubi albo mu ukradną? Miałby płacić taką zaporową
    prowizję za byle debetówkę? Ja bym momentalnie maksymalnego wkurwu dostał.
    Rzeczywiście jest tak w Aliorze? Bo brzmi to dość szokująco. Zresztą wtedy
    zamiast tego można by próbować zamawiać karty dodatkowe. W Multi już tak
    było, że miało się dodatkową (darmową) bez głównej (płatnej). Coś tam by się
    wymyśliło, na szczęście inteligencja osób tworzących regulaminy/zasady
    często nie jest wybitna.

    Ogólnie koncepcja płatnej debetówki mi się nie podoba. Ale już lepsze to,
    niż płatne prowadzenie rachunku.