eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 17:47:11
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Witam

    Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3inn$nur$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co widze to kilka osob nie wie ze cos takiego jak preferencje w
    > ogole istnieje. Pragne zatem poinformowac ze w normalnym banku jesli ktos
    > prosi o preferencje to pracownik sporzadza odpowiedni formularz i przesyla
    > do centrali a tam licza dochodowosc z klienta. U mnie raczej wysoka.

    Czy moglbys podac nazwe tego banku? Moze inni by na tym skorzystali. Dobre
    wzorce trzeba rozpowszechniac.

    Pozdrawiam

    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1