eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 17:55:39
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    oplaty
    > w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala
    ze
    > preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to
    powiedzialem
    > ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
    > prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
    > doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
    > to pana decyzja, prosze zrezygnowac.

    mLinia to burki. nie wiedziales ?
    kontakt via internet = czekasz godzine a i tak odpowiedzi sa lakoniczne i
    czesto dwuznaczne, nie prowadzace do rozwiazania problemu. dzwonisz na
    infolinie = jestes traktowany jak 5 kolo u wozu...
    zmien bank.
    mbank sie wypala powoli. ero programow lojalnosciowych. a kasuja extra za
    wszystko.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1