    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas dostawy karty - 14dni na poczcie...
    Date: Thu, 29 Dec 2005 10:56:00 +0000 (UTC)

    Obstawiam, że to poczta. Mnie ostatnio już nic nie jest w stanie zdziwić w
    odniesieniu do tej firmy. To, że z sąsiadami sobie przynosimy korespondencję
    bo listy bywają dostarczane random order lub poczta pokazuje awiza przy
    zwrotach, które nie widziały świata zewnętrznego, to już lokalna świecka
    tradycja. Po reklamacji pani kierowniczka poczty rozbrajająco stwierdziła,
    że teraz listonosze, to już nie ich pracownicy, tylko ajenci i nie ma wpływu
    na ich pracę...

    Miłego dnia
    Tomek

    PS. Dla równowagi ostatnio tydzień przed świętami dostałem dwie paczki -
    jedną w sobotę, a drugą, uwaga, w niedzielę i czas dostawy był taki, że nie
    wiem czy kurierem nie było by dłużej.