  • Data: 2003-04-06 17:30:13
    Temat: Re: mBank czy Inteligo ?
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "bartosz" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b6pnaf$2jsk$1@news.atman.pl...
    > Hej.
    > Czy ktos z Was moze mi doradzic : chcialem otworzyc jakies internetowe
    konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.

    Jak masz bliko do bankomatu Euronetu to mBank - tansze (glownie to brak
    oplaty za prowadzenie,
    karte ve i przelewy), wieksze oprocentowanie(przy 100 pln bez znaczenia) i
    supermarket funduszy (nigdy nie wiaodmo czy wkrotce nie bedzie Tobie
    przydatny).

    Jezeli w okolicy sa tylko bankomaty PKO BP to Inteligo.
    Ale jak chcesz miec kolo 100 pln to lepiej uwazaj, bo jak zejdziesz w
    ktoryms miesiacu
    ponizej 100 pln srednio to calkiem sporo biora w Inteligo za prowadzenie
    konta.
    Do tego miesieczna oplata za karte (ale za to dziala czasami przy
    transkakcjach w necie)
    i niestety kazdy przelew do innego banku platny.
    I na koniec to pseudo zgodny z norma numer konta w Inteligo.
    Tzn. wszyscy w Inteligo maja taka sama liczbe kontrolna (50 lub 55).
    Jezeli wszyscy maja taka sama to co to za liczba kontrolna?
    No i latwiej dzieki temu o pomylke i troszke klopotow...

    Pozdrawiam

    Marcin