eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - niekompetencja konsultantów ...Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
  • Data: 2005-04-18 15:04:37
    Temat: Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    w <news:opspcdwdlkx71f2j@rondell>
    argh2 napisał(a):

    > Więc dzwonię 20 minut później, nie loguję się: trzeci operator
    > twierdzi, że poprzedni dwaj się mylili, bo formularz ze strony
    > tyczy wyłącznie zmiany nazwiska, lub adresu, a seria i numer
    > dowodu, to już poważna sprawa jest i mam iść do mKiosku, gdzie
    > pracownik zweryfikuje nowe dane żony. Na moje pytanie "jak to
    > inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do mKiosku" -
    > usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im
    > wysłać. Wymiękłem. Już nie dzwoniłem.

    Ja właśnie tak to zrobiłem. Mam jednak to szczęście, że mieszkam tuż
    obok jednego z mKiosków. Niestety, ta operacja związana z
    przekształceniem rachunku na wspólny nie jest zbyt dobrze rozwiązana
    w mBanku :-(

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1