eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - niekompetencja konsultantów ...Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Human Being <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
    Date: Mon, 18 Apr 2005 17:04:37 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Nałogowych Czytaczy Grup Dyskusyjnych
    Lines: 20
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <opspcdwdlkx71f2j@rondell>
    Reply-To: p...@M...com
    NNTP-Posting-Host: zp242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1113836959 10086 80.53.147.242 (18 Apr 2005 15:09:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Apr 2005 15:09:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews5.02.24p Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: 2kZb_m>wZv*"xh%mC|n4jpq=W|nAdu)Y"pk8YXhvZkauLtkfDE-?!5ku>`n6L5}W@bvC97>PVI]?T
    )NL8nw0E[J[Vak$br)^pi2tTf)`&%,ji-16rzZYAGE^t_GSFqQ9.x3+}?Z3SFBDd:9c'i1a@&&*zf
    e?8;E*CqtDEu&_=KZlH;TJ1?O[p57kx104fCe.anbv2`x\Ut;cZ?gui(-qYYy=R;8ND{Mh%kxyh^#
    ^\d(_6*2t
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344720
    [ ukryj nagłówki ]

    w <news:opspcdwdlkx71f2j@rondell>
    argh2 napisał(a):

    > Więc dzwonię 20 minut później, nie loguję się: trzeci operator
    > twierdzi, że poprzedni dwaj się mylili, bo formularz ze strony
    > tyczy wyłącznie zmiany nazwiska, lub adresu, a seria i numer
    > dowodu, to już poważna sprawa jest i mam iść do mKiosku, gdzie
    > pracownik zweryfikuje nowe dane żony. Na moje pytanie "jak to
    > inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do mKiosku" -
    > usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im
    > wysłać. Wymiękłem. Już nie dzwoniłem.

    Ja właśnie tak to zrobiłem. Mam jednak to szczęście, że mieszkam tuż
    obok jednego z mKiosków. Niestety, ta operacja związana z
    przekształceniem rachunku na wspólny nie jest zbyt dobrze rozwiązana
    w mBanku :-(

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1