  • Data: 2005-01-06 12:14:32
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mamagosia napisał:

    > Po mojej interwencji w centrali w warszawie odezwał się do mnie przed
    > chwilka pracownik centrali mówiąc:
    > wine ponosi pracownik centrum Finansowego, który nie powinien podpisywać z
    > pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie uruchomiony
    > w poniedziałek.

    No, grunt ze dostaniesz kase. I to niedlugo. I oby sie im cos
    nieodwidzialo. Jak juz dostaniesz kase, to napisz do banku list, w
    ktorym wyraz swoje oburzenie i zazadaj wyjasnienia sytuacji oraz
    informacji o konsekwencjach wyciagnietych wobec winnych. Jestem ciekaw
    czy i co odpisza.

    > I teraz bomba jak dla mnie: owy pracownik nie podpisuje tego sam, dostaje
    > gotowa umowe mailem z centrali w Łodzi, która oczywiscie poprzedza decyzja
    > kredytowa, tez mailem.
    > To jak sie pytam nie powinien podpisac umowy skoro dostał decyzje na tak i
    > umowe do podpisywania?
    > Oj cos nie tak w mBANKU...

    O rany, ladne jaja. Ciekawe czy koles, ktory do Ciebie dzwonil jest
    odpowiednio umocowany. Wyglada na to, ze maja tam potworny burdel i
    pomieszane kompetencje. Moze media pomoga im zrobic porzadek? ;-)

    Bartol