    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank nowy regulamin od dziś
    Date: Sat, 23 Oct 2010 08:28:38 +0200

    neoniusz wrote:

    > Nie. Przynajmniej nie rozwlekam bez sensu jak niektorzy tutaj, a
    > jeden taki w szczegolnosci. Ten post niesie tyle informacji o ile
    > pyta watkotworca, wiec w czym problem?

    Widzisz, jesteś tu raczej dość nowy, a sądząc po ujawnianych
    cechach charakteru - "młody" ;-)
    Jest taki dobry zwyczaj (a w grupach usenetowych - wręcz nakaz),
    że należy dostosowywać się do zwyczajów towarzystwa, w które się
    wchodzi.
    Po pierwsze, tutaj uczestnicy - pomijając wpadających jak po ogień
    z jednym pytaniem - oczekują nie tylko odpowiedzi, ale również
    objaśnienia, dlaczego ta odpowiedź jest dobra. Taka lakoniczność,
    jaką zaprezentowałeś niczemu nie służy - myślę, że wiesz o tym, iż
    odpowiedź na drugie pytanie była prawie obraźliwa.

    Po drugie, czy nie zauważyłeś, że większość ludzi (a na pewno
    wszyscy kulturalni, cokolwiek to słowo miałoby znaczyć) nie
    reaguje na rozwlekłość wypowiedzi "niektórych" ? Zapewne nie
    zauważyłeś, że - pomijając pewne fragmenty - rozwlekłe wypowiedzi
    świadczą lepiej o poziomie inteligencji tego autora niż posty
    znacznej części piszących. Na pewno nie zauważyłeś, że
    bezpośrednio atakują go prawie wyłącznie nowi, albo ludzie, którym
    nie podałbyś ręki.

    Nie traktuj tego, co napisałem, jako "pouczania" akurat Ciebie -
    to odnosi się do wielu osób, w pewnym sensie tylko "na Ciebie
    wypadło", zatem - bez urazy :-)

    witrak()