  • Data: 2007-01-02 19:33:12
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:en5vgq$nrb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wlasnoscia sa, ale sa niezaleznymi jednostkami o niepolaczonych systemach.
    > O przelewach mBank<>mBank KIR nic nie musi wiedziec, w bazie danych
    > mBanku* kasa przepisuje sie z jednego konta na inne. A przelewy
    > mBank<>MultiBank normalnie leca elixirem.

    Gdyby szly elixirem to bylby to chyba jeden z wiekszych idiotyzmow.
    Placic zewnetrznej firmie za przeksiegowanie z jednego konta na drugie
    w tym samym banku? Dziwne masz pomysly na biznes....
    Mam nadzieje, ze nie myslisze, ze woza gotowke z mB do NBP by potem ja
    przywiesc do Multi i odwrotnie.

    mBank i Multi to dwa oddzialy BRE Banku, na dodatek mieszczace sie
    blisko siebie w Lodzi.

    Pozdrawiam
    Marcin