  • Data: 2005-04-14 09:21:47
    Temat: Re: mBank obniża bezpieczeństwo użytkowników
    Od: Mariusz <m...@t...ath.cx> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:

    > W weekend z 9 na 10 kwietnia w mBanku wymieniono system transakcyjny na
    > nowy. Ale nowy nie znaczy lepszy...

    racja

    > Użytkownicy, którzy do w swoich hasłach wykorzystywali znaki z pełnego
    > zestawu 96 znaków drukowalnych nie mogą już zalogować się do systemu
    > https://www.mbank.com.pl/. System informuje o błędnych haśle. Po kilku
    > niedudanych próbach logowania kanał internetowy oczywiście ulega
    > zablokowaniu. Próba ponownego ustalenia hasła INNEGO niż ze znakami ze
    > zbioru [A-Za-z0-9] kończy się komunikatem: "EFT0661: Podane hasło ma
    > niewłaœciwa długoœć - wymagana jest długoœć od 8 do 20 znaków.", który
    > zreszta wcale nie tłumaczy, dlaczego hasło nie jest akceptowane.

    ta ... ale wczoraj kombinujac nad nowym haslem udalo mi sie wcisnac tam
    spacje i sie nie rzucał

    ... a mialem takie fajne hardcorowe haslo :/ generalnie uwazam takie
    obnizenie poziomu za buractwo. zaloze sie ze tzw 'programisci' mbanku nie
    mogli czegos napisac np z innymi znakami niz z zakresu [A-Za-z0-9] baza im
    sie sypala czy cos... ja bym proponowal zamiast wymieniac system
    transakcyjny na nowy wymienic programistow czy tez firme ktora to robi na
    nowych/a.

    Pozdrawiam,

    Mariusz