eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynkiRe: mBank - psu z gardla do skrzynki
  • Data: 2002-11-25 16:45:08
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > "kontrolnego telefonu"?
    > Co lub kogo miałby bank kontrolować?
    > Ciebie? nie rozumiem

    Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    jest pan zadowolny z naszych uslug itp.

    Ale jako, ze BRE w detalu masowym to dopiero od niedawna, to takie
    fanaberie raczej nie sa wliczone w koszta. Co tam po zadowoleniu
    klientow...

    I tak widza li tylko skutki, a nie to, ze statystycznie (w bankach
    tradycyjnych 18% nosi sie z zamiarem jego zmiany). Jako, ze lojalnosc
    w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    lojalnosci klientow.
    Ale nasze banki.... slyszal ktos, zeby banki chwalily sie, ze badaja
    poziom zadwoloenie klientow z ich uslug??? Ciekawe ktore to robia. ;)
    Bo na rynku - a i owszem takie badania pokazuja sie (w ostatnim wygral
    Lukas), to jednak widzac po licznych narzekaniach duzo sobie z tego
    nie robia.

    jak widac w przypadku WS - byc moze jeden glupi telefon od mLinki
    moglby spowodowac zatrzymanie jego kasy w banku.

    Po to wdrazali ponoc CRMa, zeby nad tym zapanowac ;)
    Jesli sobie przyjmiemy, ze ok 10% to klienci z "gotowka", to i tak
    jest to 30 tysiecy osob. W sumie nie jest to duzo - zwazywszy na ilosc
    zakladanych kont - ktore mLinki obsluguja.

    Jesli zatem - do wiekszosci zamiast telefonu wyslemy im
    spersonalizowanego maila - przypominajacego - mozna te lojalnosc
    podwyzszyc.

    I co ciekawe - w dzialaniach mBanku widac poczatki tych dzialan - np
    ostatnie mailach dot. lokat antypodatkowych. No ale autor tego watku
    chyba nie o takich dzialaniach myslal? :)

    Jednym slowem takim klientem bedzie zainteresowany Lukasiewicz z
    Lukasa. a mBank - chocicaz to koszty mBank powinien jednak popracowac
    nad VIPami - cokolwiek to by znaczylo - nawet odeslanie takiego
    klienta do Multi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1