eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynkiRe: mBank - psu z gardla do skrzynki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Date: Mon, 25 Nov 2002 17:45:08 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 46
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179038102.chello.pl
    Message-ID: <artk5q$p4i$1@news.onet.pl>
    References: <X...@2...85.112.42>
    <artfpp$gm4$1@news.tpi.pl>
    <X...@2...85.112.42>
    <artj27$ouk$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179038102.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1038242810 25746 62.179.38.102 (25 Nov 2002 16:46:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Nov 2002 16:46:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214558
    [ ukryj nagłówki ]

    > "kontrolnego telefonu"?
    > Co lub kogo miałby bank kontrolować?
    > Ciebie? nie rozumiem

    Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    jest pan zadowolny z naszych uslug itp.

    Ale jako, ze BRE w detalu masowym to dopiero od niedawna, to takie
    fanaberie raczej nie sa wliczone w koszta. Co tam po zadowoleniu
    klientow...

    I tak widza li tylko skutki, a nie to, ze statystycznie (w bankach
    tradycyjnych 18% nosi sie z zamiarem jego zmiany). Jako, ze lojalnosc
    w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    lojalnosci klientow.
    Ale nasze banki.... slyszal ktos, zeby banki chwalily sie, ze badaja
    poziom zadwoloenie klientow z ich uslug??? Ciekawe ktore to robia. ;)
    Bo na rynku - a i owszem takie badania pokazuja sie (w ostatnim wygral
    Lukas), to jednak widzac po licznych narzekaniach duzo sobie z tego
    nie robia.

    jak widac w przypadku WS - byc moze jeden glupi telefon od mLinki
    moglby spowodowac zatrzymanie jego kasy w banku.

    Po to wdrazali ponoc CRMa, zeby nad tym zapanowac ;)
    Jesli sobie przyjmiemy, ze ok 10% to klienci z "gotowka", to i tak
    jest to 30 tysiecy osob. W sumie nie jest to duzo - zwazywszy na ilosc
    zakladanych kont - ktore mLinki obsluguja.

    Jesli zatem - do wiekszosci zamiast telefonu wyslemy im
    spersonalizowanego maila - przypominajacego - mozna te lojalnosc
    podwyzszyc.

    I co ciekawe - w dzialaniach mBanku widac poczatki tych dzialan - np
    ostatnie mailach dot. lokat antypodatkowych. No ale autor tego watku
    chyba nie o takich dzialaniach myslal? :)

    Jednym slowem takim klientem bedzie zainteresowany Lukasiewicz z
    Lukasa. a mBank - chocicaz to koszty mBank powinien jednak popracowac
    nad VIPami - cokolwiek to by znaczylo - nawet odeslanie takiego
    klienta do Multi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1