eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej › Re: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
    From: Mariusz <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
    Date: Tue, 29 Jul 2008 14:52:42 +0200

    Bankokształciuch pisze:
    > Nie jednak z tym mam problem. Chodzi o to, że nowa karta kredytowa ma
    > znacznie krótszy pasek z miejscem na podpis. W sumie nie było by w tym
    > nic dziwnego, moge się podpisać inaczej, krócej, ale... we wniosku o
    > kartę składa się wzór podpisu, który powinien się znaleźć na karcie i
    > którego zgodność jest weryfikowana w przypadku ew. reklamacji

    Tak, podpisuj się krócej . To nie Twoja wina, że bank nie dał Ci szansy
    na użycie wzoru podpisu, który wszak jest mu znany.
    Ja to uznałem za zgodę na używanie krótszej formy.

    > transakcji w banku. I tu następuje problem, gdyż ja nie jestem w
    > stanie zmieścić na nowym pasku podpisu, który byłby zgodny ze wzorcem
    > jaki złożyłem na wniosku, ponieważ we wzorcu podpisywałem się pełnym
    > imieniem i nazwiskiem, a teraz ledwo jestem w stanie wpisać samo
    > nazwisko. Jedynym wyjściem, jaki poradziła mi mLinka jest zmiana wzoru
    > podpisu w mBanku, która to "przyjemność" kosztuje 20PLN.

    Jak sądzę, po reklamacji takiej opłaty zostałoby ona Ci zwrócona.

    To Ty ustalasz wzór podpisu, gdy to robiłeś miałeś się tylko zmieścić w
    danym polu, czyż nie tak ? Nie masz obowiązku go zmieniać.

    > Dlaczego jednak z winy banku muszę ponosić taki dodatkowy koszt, to
    > przecież bank zmienił wzór karty nie dbając o to, czy ktoś ma długi
    > podpis, czy krótki.

    Jak chcesz być w porządku, to napisz im, że nie ze swojej winy nie
    jesteś w stanie używać zgłoszonego wzoru podpisu. Jeśli tego nie
    akceptują, niech umożliwią Ci zmianę wzoru podpisu na ich koszt.

    > Czy możecie coś poradzić? Reklamować kartę?

    Możesz reklamować, wszak ta karta ma wadę. Jednak uznanie tej reklamacji
    może oznaczać, że karty po prostu mieć nie będziesz :)

    Mariusz