  • Data: 2011-06-11 18:47:52
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Przepraszam, chcesz mi zabronic wyrazania opinii na temat tej decyzji,
    > dotyczacej mnie i spore grupki osob, zbierajacyhc sie tutaj, by dyskutowac
    > takie rzeczy?

    Ten fragment "Jakim trzeba byc frajerem, by sadzic, ze mbank wprowadzil ta
    oplate po nic?" nie jest wyrażanie opinii na temat decyzji, tylko na temat
    osoby. Podobnie jak fragment do którego się odniosłem (implikujący
    "jak się ze mną nie zgadzasz, to pewnie pracujesz w mbanku").

    Może Ty nie widzisz różnicy, ale ja i owszem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl