  • Data: 2011-06-11 19:51:54
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-11 20:47, *Wojciech Bancer* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > On 2011-06-11, Ghost<g...@e...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ten fragment "Jakim trzeba byc frajerem, by sadzic, ze mbank wprowadzil ta
    > oplate po nic?" nie jest wyrażanie opinii na temat decyzji, tylko na temat
    > osoby. Podobnie jak fragment do którego się odniosłem (implikujący
    > "jak się ze mną nie zgadzasz, to pewnie pracujesz w mbanku").
    >
    > Może Ty nie widzisz różnicy, ale ja i owszem.

    Nie dyskutuj z trollem bo... resztę znasz :)
    Jak korzystasz z karty to zrobienie 100 zł obrotu jest sprawą 2-3 wizyt
    w sklepie (niekiedy poniżej 1 :) ), jak nie korzystasz i nie chcesz
    płacić to ją zlikwiduj - proste i jasno przez mBank postawione warunki,
    dlatego nie rozumiem tych jęków na grupie.
    Ja z tej karty korzystam rzadko i tej stówy nie wykręcę, ale
    zdecydowałem wybulić te 2 zł za możliwość awaryjnego z niej skorzystania
    - tracę i nie jest to miłe, ale ujadać nie będę, bo mam alternatywę jak
    wszyscy klienci. Bardziej mnie wkurzają takie zmiany w TOIP, których nie
    da się ominąć bez zmiany konta i o tym tu powinno się dyskutować, a nie
    o całkiem fair zmianie (na gorsze, żeby była jasność) w mBanku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l