  • Data: 2009-01-09 14:51:39
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał

    > Wczoraj znacjonalizowano Comerzbank, który jest właścicielem BRE, %
    > ostatnio szybko i ostro poszły w dół na lokatach, dorzucono % do
    > odnowienia limitu dla mbiznes. Kolega mi wczoraj powiedział, że

    Nie sadze aby dni mBanku byly policzone, biorac pod uwage, mase
    kredytow jakie oni od kilku miesiecy udzielaja
    (np. kosolidacji po 80 tys dla osob prywatnych - tego wczesniej
    raczej nie bylo)

    Ale moge sie mylic, bo powyzsze spostrzezenia sa TYLKO spostrzezeniami ...
    Jednak zadne przeslanki do mnie nie dotarly...

    Zaprzyjazniony mKiosk tez sobie chwali i nic nie wspomina o trudnych
    chwilach.

    Neko