  • Data: 2009-01-09 18:53:42
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    news:20090109153739.4a527daf@hellcartel...

    > Co dziwne, ale w moim
    > odczuciu, teraz Multi gra pierwsze skrzypce w stajni BRE.

    Mogliby w BRE polaczyc mB i Multi w jednosc albo ulatwic
    przejscie z mB do Multi - np. mam fundusze w SFI mB
    to je zobacze w CO Multi. Albo przychodzi przelew do mB
    na moje konto to automatycznie jest przeksiegowany
    do Multi. Mogliby osobom o odpowiednich wplywach
    pomoc przejsc z mB do AQ Multi a nie oferowac
    "platyny" w mB, z czym byl ubaw opisywany na grupie
    i forum mB.

    Formula mB chyba troche sie przezyla, to co bylo
    wielka zaleta mB na pocztku (dostep przez Internet, darmowe
    podstawowe uslugi, wysokie oprocentowanie) jest juz
    dostepne u konkurencji. Czasami u konkurencji trzeba
    spelnic jakies warunki, ale nie sa one na ogol zbyt wygorowane.
    Im ktos ma wiecej kasy tym mB jest dla niego mniej
    konkurencyjny. A wady banku internetowego zostaja.
    Zalatwic cos bardziej skomplikowanego to droga
    w wielu przypadkach przez meke opisywana
    na grupie czy na forum mB.

    Pozdrawiam,
    Marcin