  • Data: 2007-03-09 08:40:07
    Temat: Re: mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
    Od: jakub2000 <jakubola_usun@usun_wb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Możesz się nabijać mnie to nie boli :)

    Instrukcja na stronach mBanku nie sa "Najczęstszymi pytaniami i
    odpowiedziami" a tylko "Pytaniami i odpowiedziami". Po za tym ta
    instrukcja dotyczy wszystkich typów kont. Czytając strony mBanku nie
    wynika, że te instrukcje mają zastosowanie tylko do osób fizycznych dla
    kont osobistych.

    Na marginesie jestem osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą.

    Nadal uważam, że wprowadzono mnie w błąd. Cała ta sytuacja powstała z
    winy mBanku i bezmyślności osoby, która nie zaksięgowała, nie przyjęła
    tego przelewu.

    Po za tym przelewy na obszarze kraju sa przyjmowane mimo, że nazwa
    posiadacza odbiega od szablonu. Taki brak konsekwencji jest dziwny.
    mBank działa na moją szkodę i szkodę mojej klientki.

    Złożyłem reklamację, napisałem pismo, dzwoniłem do mBanku. Zobaczymy co
    z tego wyniknie.

    Dziękuję za wszelkie komentarze.
    Pozdrawiam,
    Arek

> [...]