  • Data: 2007-03-09 06:33:09
    Temat: Re: mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakub2000 <jakubola@_remove_wb.onet.pl> napisał(a):

    > moje konto mBiznes. Poda=B3em informacje zgodnie z instrukcjami=20
    > podanymi na stronach mBanku:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28,1#438
    > oraz
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28,1#436

    > W tych instrukcjach jest napisane, =BFe nale=BFy poda=E6 imi=EA i nazwisk=
    > o=20
    > odbiorcy. Niestety jako posiadacz mojego rachunku jest podana nazwa=20
    > firmy. Po za tymi danymi wszystko si=EA zgadza (numer konta, adres i=20
    > oczywi=B6cie moje nazwisko i imi=EA jako w=B3a=B6ciciel konta.

    Czyli dałeś d...
    Nie umiesz czytać po polsku ze zrumieniem i na drobnej niedokładności w FAQ
    się wyłozyłeś.
    I pewnie nie wiesz, że FAQ to NAJCZESCIEJ zadawane pytania a nie WSZYSTKIE
    MOZLIWE pytania.
    Sam podałeś firme jako właściciela konta a do przelewy to pokręciłeś.

    > Niestey bezmy=B6lni ludzie z mBanku przelew z Litwy odrzucili w zwi=B1zku=
    > z=20
    > czym klientka ponios=B3a dodatkowe koszta zwi=B1zane z powrotem pieni=EAd=
    > zy z=20
    > Polski na Litw=EA.

    może musieli...
    nie wiem
    ale to ty pokreciles...

    > mBank wprowadza w b=B3=B1d pisz=B1c w przewodniku "Pytania i odpowiedzi" =
    > w=20
    > kontek=B6cie "Przelewy zagraniczne".

    nie wprowadza w blad tylko napisalo FAQ pod konta OSOBISTE.
    Nie zachowales elementarnej czujnosci....

    > Prosz=EA napiszcie co mog=EA zrobi=E6? Poniewa=E6 z powodu ich bezmy=B6ln=
    > o=B6ci=20

    z powodu twojej bezmyslnosci...

    > ponios=B3em straty czy mog=EA docieka=E6 odszkodowania?

    dociekac to mozesz prawdy (albo sensu w twoich wywodach...)
    Idz do sadu i zazadaj kilku milinow euro odszkodowania.
    I napisz jak ci poszlo, tez lubimy sie posmiac... ;-)

    Slawek