    From: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - warto?
    Date: Thu, 19 Jun 2003 14:14:22 +0200
    Sender: R...@p...onet.pl@mars.wil.waw.pl

    Uzytkownik "Monika" <l...@n...wp.pl> napisal w wiadomosci
    news:bcs8dd$jlt$1@news.onet.pl...
    > Ja tez sie z nimi strasznie mecze (malo powiedziane) i zastanawiam sie
    > czy warto? Wciaz nie mam umowy (minely jakies cztery tygodnie od
    > zlozenia formularza, dopiero po 2 tyg. dostalam kody), przelalam kase, z
    > jednego konta mi zdjeli, a tam nie zaksiegowali, choc sie wlasnie
    > dowiedzialam, ze konserwuja. To tylko zly poczatek, czy oni tak zawsze?

    Poczatki w kazdym internetowym sa ciezkie, ale potem to juz sam miód,
    powaznie.
    Dobra rada dla wszystkich. Nie przelewac powaznych srodków, dopóki nie
    zostana dopelnione wszytkie formalnosci.
    Ja zwasze robie test jedna zlotówka - jesli pójdzie w te i wewte, to
    przelewam wieksze kwoty :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik