  • Data: 2003-06-19 20:34:32
    Temat: Re: mBank - warto?
    Od: "david" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek B <r...@f...inv.pl> napisał(a):

    > Z tym miodem bym nie przesadzał. Chciałem dostać KK mBanku. Wstępną
    > weryfikację przeszedłem pomyślnie, był agent odebrał dokumenty, dostałem
    > podobno nawet kredyt, ale niestaty ostatnio przyszedł mail:
    >
    > [...]
    > Jednocześnie informujemy, że w ocenie analityków naszego Banku Pani/Pana
    > aktualna sytuacja nie daje wystarczającej podstawy do przyznania
    > wnioskowanego produktu kredytowego.
    >
    > Serdecznie zapraszamy do dalszego korzystania z naszych usług a w
    > przyszłości, na podstawie analizy współpracy z naszym Bankiem, z
> [...]
    Witam
    Proponuję w takiej sytuacji w pierwszej kolejności napisać do Biura
    Informacji Kredytowej www.bik.pl bo być może to ich zasługa, może
    niewywiązywałeś się wcześniej (choćby raz) z kredytów w innym banku i jesteś
    w BIKu umieszczony. Pamiętaj że zdarzają się również przypadki że zostają
    tam umieszczone osoby do których nie ma najmniejszych wątpliwości o ich
    uczciwości a przez przypadek tam się znaleźli. Pierwszy krok to napisać do
    BIKu !!!
    pozdr
    david