  • Data: 2004-04-10 20:44:21
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: david <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    podsumujmy całą twoją wypowiedź:

    #1 otworzyłeś konto w banku, który nie ma oddziałów i identyfikacja
    klienta dokonywana jest za pomocą jego identyfikatora i hasła;
    #2 otwierając konto wiesz o tym;
    #3 jesteś na tyle pusty, że nie potrafisz zapamiętać ani identyfikatora
    ani hasła;
    #4 podpisałeś umowę z mBankiem i zgodziłeś się na warunki w niej
    zawarte, ale ponieważ uważasz, że jesteś jedynym "myślącym" to
    specjalnie dla ciebie mLinka powinna odejść od standardowej procedury,
    bo jest ona bezzasadna (bo to ty dzwonisz), mimo iż przyznajesz rację że
    mLinka działa zgodnie z procedurą
    #5 kartę dajesz każdemu kto tylko chce - rodzinie, znajomym, wszystkim i
    dlatego identyfikacja na mLinii to zbędność bo nią może się posługiwać każdy
    #6 Regulamin Użytkowania kart debetowych w mBanku rozdział 5, par.15
    "Kartą może się posługiwać wyłącznie Posiadacz lub Użytkownik, na
    którego imię i nazwisko karta została wydana."
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html#2_1_5
    ale to cię nie interesuje bo patrz #5
    #7 jeżeli mam problem z kontem z mBanku to reklamacji nigdy nie zgłaszam
    sam - za bardzo się boję, reklamację zawsze zgłasza moja mama - cóż mam
    tylko 13 lat... a poza tym polecam ci dokładnie przeczytać regulamin
    kart debetowych, bo gdybyś go przeczytał dowiedziałbyś się ż rozdziału 8
    par. 31
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html#2_1_8
    że to nikt inny tylko "Posiadacz lub Użytkownik" może i powinien zgłosić
    reklamację a nie kto inny !!!

    gówniarz to osoba która podpisuje coś nie czytając i później się kłóci z
    tym, że to co podpisała jest "bezzasadne", może i jesteś już wiekowy,
    ale nadal masz umysł dziecka

    david

    P.S.
    ludzi nie obrażam, to nie ja używam słów "gówniarz", "smarkacz", "baran"
    -więc już masz odpowiedź kto obraża innych ...