  • Data: 2004-04-10 20:51:44
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: david <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stary, zastanów się, kiedy potrzebny jest dowód albo podanie hasła? Jaka
    > jest tego celowość? Jeśli to uda Ci sie odkryć, to stwierdzisz, że w
    > opisanym wypadku nie powinno to miec miejsca.

    popatrz na to z drugiej strony: mBank w takiej sytuacji jak twoja nie
    wymaga ani loginu ani hasła - czy nie sądzisz że może to spowodować
    lawinę "reklamacji" i twoja sprawa zamiast być załatwiona w ciągu 7 dni
    będzie na rozpatrzenie czekać 30 dni bo zawsze znajdą się idioci którzy
    będą sobie robić jaja
    z jednego z twoich postów wynika że odpowiedź na reklamację trwała 1h -
    a co gdyby takich reklamacji mieli setki ???