eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni,
    ale admini zawieszą jego konto"
    Date: Wed, 5 Jan 2011 08:00:42 +0000 (UTC)

    Ja kiedyś miałem fajną przygodę na allegro. Zakupiłem dwie książki na
    kwotę jakoś niecałe 50 pln. Jako, że mi się spieszyło to napisałem do
    sprzedającego, że wyślę do niego kuriera na swój koszt - no chyba już
    lepiej być nie może ale gdzie tam. Najpierw jakiś dziwne pytania a gdzie
    jest ta firma kurierska etc masakra. Chyba z 3 dni trwała dyskusja i w
    końcu wyszło, że owszem kurierem można na sprzedający podjedzie do DPD,
    bo wie gdzie to jest. Ja się już rozluźniłem i pojechałem po całości, że
    nie kupuje uranu, granatów tudzież cracku tylko książki więc na cholerę
    te podchody i kombinację. W końcu dałem spokój i jako, że było to kup
    teraz stwierdziłem, że wycofuję się i chce zwrotu pieniędzy. Wtedy
    powołał się ów "sprzedawca" na jakieś tam magiczne 30 dni. Już miałem go
    dosyć i czekam. Po 30 dniach patrzę na konto a kasy nie ma. Napisałem, że
    podam go na policję i jakież było moje zdziwienie jak kasa przyszła
    przekazem pocztowym! Wysłany przekaz oczywiście dnia 30 i jeszcze
    potrącona opłata za przekaz z tego co miał mi oddać. Niektórzy potrafią
    się zatracić dopierdalaniu he he.

    --
    xbartx