eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-18 14:35:53
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1smrrgo479d90$.1nzfazgz73ft1.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Thu, 17 Dec 2020 16:14:19 +0100, J.F. napisał(a):

    >Tego to ja tam nie wiem. Oddawałem karty perforowane i potem
    >odbierałem
    >wydruk, z którego dowiadywałem się, że gdzieś tam zapomniałem dodać
    >średnika.

    I to bylo zdrowe :-)

    Tym niemniej zaczynaly sie pojawiac konfiguracje, gdy do tego
    centralnego komputera byly podlaczone terminale z telewizorami.
    Czytam, ze to Odra tez tak potrafila - terminale Facit, a potem
    krajowe
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Odra_1325

    >U mnie w robocie cała administracja dostawała dodatek "szkodliwy" za
    >pracę

    Bo taka moda sie w pewnym momencie zrobila.

    >przy komputerze. Dużym powodzeniem cieszyły się takie dziwne siatki
    >zakładane na monitor, choć te śmiercionośne elektrony leciały akurat
    >do
    >zadu, czyli szkodzić mogło siedzenie za czyimś monitorem.

    elektrony to jak najbardziej do przodu, prosto w oko ... gdyby przez
    ekran mogly przejsc ...

    J.